Internet mení veci. Je ťažké toto všetko zvládať v strednej Európe.Nové nákupné centrá a nové priemyselné centrá na okrajoch miest. Niekedy nerozumieme čo sa vlastne deje. V iných krajinách obchodné siete ,ktoré nereagovali na sociálne siete zatvárajú, alebo presúvajú svoje obchody na net ,alebo aspoň marketingové rozpočty na net. U nás sa niekomu trochu darí online s predajom a už otvárajú kamenný obchod, rútia sa do nájomných zmlúv , lebo skladové zásoby. Tak radi by sa chceli vrátiť k tým starým živnostiam našich rodičov a prarodičov, ale neuvedomujú si základnú vec, že práve sociálne siete sa tam vrátili. Ja sledujem dievčinu v Prahe a ona sleduje mňa , večer si píšeme ,ak nás oboch na našich veciach niečo zaujalo. Sociálne siete vás vrátia do tých vzťahov ,ktoré boli kedysi ,nie nájomné zmluvy. Suseda máš aj v Prahe, nie iba cez plot. Siete a skupinové nákupy stupňujú princípy , ktoré sú tu už roky ,ale boli v inej podobe.
Neviem či ten koncept skupinových nákupov v skratke dobre vysvetlím. Skupiny sa tvoria na sieti. Ale to nie sú nákupné skupiny, to často sú predajné skupiny. Náš nákupný koncept je iný. Používaš ,doporučuješ a iní kupujú.Vieš čo sa stane? Dostaneš za to bonus a to čo si kúpil pre seba máš vlastne zaplatené v bonuse a teda čiastočne so zľavou ,alebo ak sa naučíš to robiť ,tak zadarmo.Ty užívaš šampón v kvalite a iných sto začne užívať s tebou.Je jedno aké akciové ceny ponúkne niekto iný. Zadarmo ti to nedá nikto. Všade minieš ,tu investuješ.
https://www.facebook.com/alexiusvasko/