Inšpirovaný myšlienkami zakladateľa spoločnosti Virgin Sirom Richardom Bransom.Najťažší trik v učebnici obchodných trikov,ak nemáte peniaze na svoju firmu, je založiť malú veľmi špecializovanú a veľmi drahú spoločnosť.
Ak nemáte v začiatkoch na marketing takejto špecializovanej firmy , propaguj sám seba ako značku.Malá a špecializovaná firma môže byť akákoľvek,drahé šperky,vzdelávanie alebo biotechnológie. Sociálne siete menia veci. Je to príliš drahé niekam za obchodom dnes cestovat´, platit´ letenky , hotel, jedlo a potom ti čosi predat´. Špecializovanú firmu cez siete vieš urobit´ aj tak ,že ponúkneš špecializované jedinečné produkty ,ktorými sa nadchneš. Nie predajcov oslovujeme ,nech sa živia predajom. Nechceme aby ste predávali. Budujeme obchod doporučenia.